5.0
gebaseerd op 25 reviews
Marije - 5 dagen geleden
M - 17 dagen geleden

Het is een plezier om mijn schoonheids behandeling te doen hier.

Cherish - ongeveer een maand geleden

Ze neemt de tijd voor je! En kijkt met je mee wat bij je past. Zodat je met mooie wenkbrauwen de deur uit gaat. De volgende afspraken boek ik hier zeker!!

Melanie - ongeveer 2 maanden geleden

Altijd top 😄

Winnie - ongeveer 2 maanden geleden

Was een goeie behandeling duidelijke uitleg wat er werd gedaan
Zeer tevreden

Hilda - 2 maanden geleden

Topper, aandacht voor haar klant en producten! Zeer secuur in haar werk! Heel blij met mijn wenkbrauwen! 😊

Laura - 2 maanden geleden
Wietske - 3 maanden geleden

Ik vond het echt super fijn. Alles wordt heel nauwkeurig en hygiënisch gedaan. Sharon is heel perfectionistisch en stopt pas wanneer zij (en ik) helemaal tevreden is. Een hele fijne en warme sfeer. Zeker een aanrader.

Floor - 4 maanden geleden
Cynthia - 5 maanden geleden