Marije
-
5 dagen geleden
M
-
17 dagen geleden
Het is een plezier om mijn schoonheids behandeling te doen hier.
Cherish
-
ongeveer een maand geleden
Ze neemt de tijd voor je! En kijkt met je mee wat bij je past. Zodat je met mooie wenkbrauwen de deur uit gaat. De volgende afspraken boek ik hier zeker!!
Melanie
-
ongeveer 2 maanden geleden
Altijd top 😄
Winnie
-
ongeveer 2 maanden geleden
Was een goeie behandeling duidelijke uitleg wat er werd gedaan
Zeer tevreden
Hilda
-
2 maanden geleden
Topper, aandacht voor haar klant en producten! Zeer secuur in haar werk! Heel blij met mijn wenkbrauwen! 😊
Laura
-
2 maanden geleden
Wietske
-
3 maanden geleden
Ik vond het echt super fijn. Alles wordt heel nauwkeurig en hygiënisch gedaan. Sharon is heel perfectionistisch en stopt pas wanneer zij (en ik) helemaal tevreden is. Een hele fijne en warme sfeer. Zeker een aanrader.
Floor
-
4 maanden geleden
Cynthia
-
5 maanden geleden